Focus Club Tr
Bu site kapanmıştır üye alımı yapılmamaktadır...

[b]YENİ sitemiz; www.FocusClubTr.com
..Siteyi tıklayınız lütfen[/b] yeah






AnasayfaTakvimSSSKayıt OlGiriş yap
nav Focus Club Tr :: 

Focus Garajı

 :: 

Focus II

Kullanici ismi


Paylaş|

TDCİ TURBO SESİ SORUNU

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5
YazarMesaj
onurpervan
Ambiante
Ambiante
Mesaj Sayısı : 64
Nerden : ankara
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 02/10/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Cuma 15 Ekim - 19:03

esmerce demiş ki:
Hadi geçmiş olsun kardeşim epey su kaynattın o suyla milleti haşladın ama değdi sonuçta!!


ahaha

Valla haşladım ustalar ilgili anlayışlıydı hak verdiler kaç kere haklısın değişmesi gerek dediler vs ama ekmek yiyorlar orda ustalara birşey demedim zaten bulmak için uğraştılar en iyi sen biliyosun duyuyosun gel dediler lifte bile çıktım dinlettim ettim ama servis görevlileri sanki kendi ceplerine çalışıyor bırak kardeşim doğru düzgün yapta işini bende memnun kalayım bakımlarıma sana geleyim demi usta demiş diyceğini hala kem küm valla iyi su kaynattım görevlilere yalan yok yağından suyundan antifirizine kadarda baktırdım kafam rahat şimdi...

Az öncede dükkandan eve geldim araba soğuktu teyp kapalı camlar kapalı ses çok dikkatli dinlenmedikçe duyulmuyor bile yok gibi birşey babam ve annemde arabadaydı onlarda ses yok dediler zaten o kadarda ses fetişisti değilim direksiyona yapışıp ses dinlemiyorum Gülüş

Şimdi yine yağlanmaya bakıcaz açıkcası ondan pek umudum yok bana göre ya döküm kapakta milimetrikte olsa bir kusur veya silikonundan kaynaklı bir kaçırma var gibi bakalım görecez ne olcak ne bitcek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uA_Y_C_A
Yönetim
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Cuma 15 Ekim - 19:10

onurpervan demiş ki:

Az öncede dükkandan eve geldim araba soğuktu teyp kapalı camlar kapalı ses çok dikkatli dinlenmedikçe duyulmuyor bile yok gibi birşey babam ve annemde arabadaydı onlarda ses yok dediler zaten o kadarda ses fetişisti değilim direksiyona yapışıp ses dinlemiyorum Gülüş


muhaha muhaha Laughing yeah

Hadi Gecmis olsun

Keyifli Focuslanmalarr yeah




Sizleri Focus III harici konularımıza da bekliyoruz yeah


'08 -Titanium-Fırtına Grisi-
Sarıyla Kırmızı bir ateştir kalplerde...
If we can't live together, we're going to die alone


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.focusclubtr.com
esmerce
Moderatör
Moderatör
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 22/02/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Cuma 15 Ekim - 19:35

Aslında kısa süre öncesine kadar servis sorumluları da iyiydiler ama Otosan kimi müşterilerin garantiden gereksiz parça değişiminin getirdiği maliyet yüzünden kısıtlamaya gitmiş o yüzden servis görevlileri mümkün olduğunca az değişim yaptırmaya çalışıyorlar korkuyorlar ceza almamak için.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uA_Y_C_A
Yönetim
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Cuma 15 Ekim - 19:48

esmerce demiş ki:
Aslında kısa süre öncesine kadar servis sorumluları da iyiydiler ama Otosan kimi müşterilerin garantiden gereksiz parça değişiminin getirdiği maliyet yüzünden kısıtlamaya gitmiş o yüzden servis görevlileri mümkün olduğunca az değişim yaptırmaya çalışıyorlar korkuyorlar ceza almamak için.

Hep senin yuzunden heppp dikkat

Kalmadi bize degisme hakki
Laughing




Sizleri Focus III harici konularımıza da bekliyoruz yeah


'08 -Titanium-Fırtına Grisi-
Sarıyla Kırmızı bir ateştir kalplerde...
If we can't live together, we're going to die alone


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.focusclubtr.com
esmerce
Moderatör
Moderatör
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 22/02/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Cuma 15 Ekim - 20:28

Sen aracını uzaktan sevmeye devam et ben daha neler neler alacağım Focus a Gülüş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uA_Y_C_A
Yönetim
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Cuma 15 Ekim - 20:43

Twisted Evil Twisted Evil




Sizleri Focus III harici konularımıza da bekliyoruz yeah


'08 -Titanium-Fırtına Grisi-
Sarıyla Kırmızı bir ateştir kalplerde...
If we can't live together, we're going to die alone


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.focusclubtr.com
onurpervan
Ambiante
Ambiante
Mesaj Sayısı : 64
Nerden : ankara
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 02/10/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU C.tesi 16 Ekim - 6:55

muhaha arkadaşlar bu arada sabahtan arabada tam soğukken uzun uzun yine baktım sesten kurtulmuşum tamamen açıkcası sabah süpriz yapabilir diyordum..Şimdilik yağlanma yada terlemede yapmamış umarım böyle devam ederde rahat rahat focuslanırım bende KK
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
onurpervan
Ambiante
Ambiante
Mesaj Sayısı : 64
Nerden : ankara
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 02/10/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU C.tesi 16 Ekim - 6:56

esmerce demiş ki:
Aslında kısa süre öncesine kadar servis sorumluları da iyiydiler ama Otosan kimi müşterilerin garantiden gereksiz parça değişiminin getirdiği maliyet yüzünden kısıtlamaya gitmiş o yüzden servis görevlileri mümkün olduğunca az değişim yaptırmaya çalışıyorlar korkuyorlar ceza almamak için.

Otosanda benimi bekliyormuş muhaha Halk arasında otosana boşuna otoban demiyorlar demekki KK
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
drmert
Moderatör
Moderatör
Mesaj Sayısı : 2899
Nerden : Hatay
Yaş : 37
Kayıt tarihi : 19/02/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU C.tesi 16 Ekim - 12:51

Hadi geçmiş olsun Onur.
Dün ben de motorun kaputunu açıp bir bakayım dedim.Belki yağlanma vardır diye.Hiç birşey gözükmüyor ki kardeşim! Heryer plastik kapak.Nereye bakacağımı bile anlayamadım.En sonunda "amaaaaaaann" deyip geri kapadım."Maşaallah herşey çok düzenli,muntazam bu motorda dedim"
Beni de "histerik" yaptın sanırım Onur.
ahaha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ALPER
Yönetim
Yönetim
Mesaj Sayısı : 1150
Nerden : Ankara ℂ⋆
Kayıt tarihi : 19/02/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU C.tesi 16 Ekim - 16:47

TDCİ ların motorlar düzenli.. Kapak falan var hiç değilse,Bizim Ti-Vctler darma duman Smile







Arabanın Deposuna Fare girse,Düşer kafayı yarar.. Exclamation

FocusClubTr

TIKLA [Radyo MyDonose]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
esmerce
Moderatör
Moderatör
Mesaj Sayısı : 4642
Nerden : Akçay
Yaş : 38
Kayıt tarihi : 22/02/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU C.tesi 16 Ekim - 17:27

Bugün havalandırma menfezleri için gitmiştim dangalak arkadaşlar 2 menfez yerine bir menfez siparişi vermişler neredeyse 1 ay önce 2 MENFEZ deyip kırık parçaları da göstermiştim oysa ki !!


Serviste bir ağırkanlılık dikkat çekiyor sanırım bu da garanti prosedürünü yavaşlatmalarıyla alakalı.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
onurpervan
Ambiante
Ambiante
Mesaj Sayısı : 64
Nerden : ankara
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 02/10/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU C.tesi 16 Ekim - 18:59

Arkadaşlar sizin araçlar hep titanyummu...Benim araba ya collection yada üretiminin son demlerinde olmasından dolayı kapaksız zaten kapaklı yeni focus hemen hemen hiç görmedim titanyumlar hariç..Collectiondada yok iykide yok diyorm şimdi yoksa ordaki yağlanmayı göremezdim bende KK
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
onurpervan
Ambiante
Ambiante
Mesaj Sayısı : 64
Nerden : ankara
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 02/10/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU C.tesi 16 Ekim - 19:01

drmert demiş ki:
Hadi geçmiş olsun Onur.
Dün ben de motorun kaputunu açıp bir bakayım dedim.Belki yağlanma vardır diye.Hiç birşey gözükmüyor ki kardeşim! Heryer plastik kapak.Nereye bakacağımı bile anlayamadım.En sonunda "amaaaaaaann" deyip geri kapadım."Maşaallah herşey çok düzenli,muntazam bu motorda dedim"
Beni de "histerik" yaptın sanırım Onur.
ahaha

Histerik??? muhaha güzel sevdim bunu...sağolasın umarım yağlanma sorunuda hallolurda artık uğraşmam ses yok diiye o kadar rahatladımki şimdi anlatamam KK
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YSF
Moderatör
Moderatör
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Salı 19 Ekim - 8:11

Ses sorunun hallolmuş gözünaydın. egzosttanmış korktuğun gibi turbodan deil. yağlanma sorunuda hallolur bi şekilde. keyifli focuslanmalar olsun. yeah




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
onurpervan
Ambiante
Ambiante
Mesaj Sayısı : 64
Nerden : ankara
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 02/10/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Ptsi 25 Ekim - 7:15

Arkadaşlar bana bi akıl verin ne yapsam karar veremedim...

Malum şu enjektörün altının yağlanması olayı en son plastik kapağın altındaki contayı değişmiştik..O conta değişeli yağlanma olayı azaldı...Yani var fakat az bir miktarda terleme şeklinde..normalde şimdiye kadar yağ dolması gerekiyordu..Şimdi servisteki usta bu seferde olmazsa motor üst kapağı değişecek demişti malum ancak bana sanki sorun motor kapağından değilde ya saplamalardan ya contasını değiştirdiğimiz o kapaktan gibi geliyor çünkü kapağın kolları yağlanma olan enjektörün tamda altında yani kapağın kolunun içinden saplama geçiyor ve motr üst kapağına sabitleniyor..o kapak yani plastik olan kapak silindir kapağı değil sökülüp contası değişip takıldı ve yağ azaldı..Şimdi servis bana üst kapağı değişmek gerekir diycek ne yapayım bir kere daha şansımı deneyim o kapak ve saplamaları değiştirteyimmi?Yoksa artık hiç uğraşma motor kapağını değiştir sorun ordamı diyorsunuz sizde?

Bu arada bir arkadaştada aynı sorun olmuş aracının km yüksekmiş o enjektörleri temizletip saplamaları değiştirmiş ve yağlanmadan kurtulmuş...Nediyorsunuz ne yapayım açıkcası motor üst kapağını değiştirmek bana en son çare olsun gibi geliyor siz nedersiniz?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
onurpervan
Ambiante
Ambiante
Mesaj Sayısı : 64
Nerden : ankara
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 02/10/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Ptsi 6 Ara. - 9:41

Herkese selamlar.......

Uzun süredir ki internet bağlantım olmadığından foruma giremedim..Ancak bu arada araba 5000 km'ye dayandı ve son yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istedim.Malum bazı sorunlarım vardı sorunları size danıştım şimdide çözümleri paylaşayım..

Arkadaşlar bildiğiniz üzere enjektör altına azda olsa yağ kaçırma sorunum vardı.Foruma giremediğim süre içerisinde iki kez daha servise gittim otokoç merkezle servisten üst düzey yetkili ile bir kaç sefer konuştum ettim.İki kere servise gittim çünkü sorun çözülmemişti keçe falan değiştirmiştik tekrardan ama bir türlü olmadı ve bayram dönüşü pazartesi aracı servisee bıraktım..

Bu sefer serviste tek tek değil bütün keçeler set halinde değiştirildi,kapaklar söküldü kontrol edildi,plastik kapak altındaki conta değişti,enjektörlerin altındaki pullar vidalar ve son olarakta motor saplamaları değiştirildi yeniden silikon uygulandı.Bu işlemler yapılalı 15 günden fazla oldu hala takip ediyorum eskisi kadar sık olmasada yaptığım km ve geçen sürede yağ kaçağı olması lazımdı şimdiye ancak sanırım sorun çözüldü.Ustaya ilk baştan saplamaları değiştir demiştim ama nazlandı en sonunda halloldu..

Ses sorunu ise devam ediyor ancak artık onu kafama takmıyorum araç biraz ısınmaya başlayınca yani hararet ufaktan oynayınca ses zaten kesiliyor o yüzden onuda artık sorun olarak saymıyorum..

Bunun dışında yakıt tüketimim uzun yolda 4.8-4.9 arası şehir içindede 4.9dan 5.2ye kadar çıktı ama daha üstüne çıkmadı 5.2ye sabitledik geziyoruz yakıt tüketimi azaldığı için mutluyum.Giderken tatilde depoyu fullemiiştim samsunda tekrar fulledim ankaradan samsuna kadar 60 tl yaktı ordanda trabzona toplamda 120 tl'ye gittim yer yer baya bastım ve araba çok yüklü olduğu halde dönüşte dahada azaldı yakıt tüketimi...

Yalnız bu aralar rolantide oynama oluyor bazen onu sordum servise iki kere yakıt göstergesini yakıp mazot almıştım hata kodu olarak o çıktı başka bişi yok dediler hata kodlarını sildirdim bende şimdi devamlı depo dolu geziyorum ancak bazen rolanti yüksek kalıyor 8 yerine 8.5-9 arası fakat dikkat ettim boşa erken atıp durmazsan direksiyonu çok fazla sağ sol yapmazsam durduğu yerde oynama yapmıyor..Umarım bir sorun değildir biri bitmeden biri başlamaz Smile servis depo temizleyici falan atalım dedi onu kullanalı eskisi kadar oynamıyor yada takılı kalmıyor sanırım focuslarda rolanti biraz oynakmış.Eski arabam marea ısınınca 8de sabit kalır üstünden tank geçse kıpırdamazdı sanırım acemilik yavaş yavaş öğreniyorum huyunu suyunu..

Ha bunun dışında birde birisi tampona bıçak taktı 2 dk arabadan indim kaşla göz arası 3 cm kadar bir nazarlık taşıyorum artık tamponda çok kızdım ama napalım serviste rötüşlettim pasta cila ile biraz kabasını aldım çok sırıtmıyor Smile şimdilik benden bu kadar

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
uA_Y_C_A
Yönetim
Yönetim
Mesaj Sayısı : 9260
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 18/02/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Ptsi 6 Ara. - 9:50

Bıçak atmak ne oluyor tam olarak ? Smile

Onu anlayamadım ama servisden uğraşlar sonucu olumlu sonuç almanız çok iyi olmuş.

Keyifli kazasız belasız sürüşler diliyorum..Nazar boncuğu ilk günden takılmalı ilk Smile Razz





Sizleri Focus III harici konularımıza da bekliyoruz yeah


'08 -Titanium-Fırtına Grisi-
Sarıyla Kırmızı bir ateştir kalplerde...
If we can't live together, we're going to die alone


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.focusclubtr.com
onurpervan
Ambiante
Ambiante
Mesaj Sayısı : 64
Nerden : ankara
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 02/10/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Ptsi 6 Ara. - 11:04

uA_Y_C_A demiş ki:
Bıçak atmak ne oluyor tam olarak ? Smile

Onu anlayamadım ama servisden uğraşlar sonucu olumlu sonuç almanız çok iyi olmuş.

Keyifli kazasız belasız sürüşler diliyorum..Nazar boncuğu ilk günden takılmalı ilk Smile Razz


Nazar boncuğu ilk günden takıldı.Bu tampondaki hasara nazarlık diyorum ben.Ne hasarı dersen işte bıçak atmayla alakası var anlatıyım;

Şans oyunlarının 9 trilyon verdiği gün dedim şansımı bir deneyim aracımı güzelce caddenin karşısına park ettim ilk sıraya önüm arkamdada araçlar var mesafe bi hayli var.5 dk sürmedi işim geldim bindim arabaya eve geldim hiç durmadım kapının önünde bagajı açıyordumki kansızın biri o 5dk içinde bıçağının sivri tarafını takmış biraz boyayı deşerek çizebildiği kadar takmış geçmiş.3-4 cm kadar bişi ama ilk taktığı yer alttan beyaz astrana kadar deşmiş çizik hafifleyere tamponun bombe yerinde bitiyor.işte ne yaparsın onu demek istemiştim Gülüş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YSF
Moderatör
Moderatör
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Ptsi 6 Ara. - 14:14

onurpervan demiş ki:
uA_Y_C_A demiş ki:
Bıçak atmak ne oluyor tam olarak ? Smile

Onu anlayamadım ama servisden uğraşlar sonucu olumlu sonuç almanız çok iyi olmuş.

Keyifli kazasız belasız sürüşler diliyorum..Nazar boncuğu ilk günden takılmalı ilk Smile Razz


Nazar boncuğu ilk günden takıldı.Bu tampondaki hasara nazarlık diyorum ben.Ne hasarı dersen işte bıçak atmayla alakası var anlatıyım;

Şans oyunlarının 9 trilyon verdiği gün dedim şansımı bir deneyim aracımı güzelce caddenin karşısına park ettim ilk sıraya önüm arkamdada araçlar var mesafe bi hayli var.5 dk sürmedi işim geldim bindim arabaya eve geldim hiç durmadım kapının önünde bagajı açıyordumki kansızın biri o 5dk içinde bıçağının sivri tarafını takmış biraz boyayı deşerek çizebildiği kadar takmış geçmiş.3-4 cm kadar bişi ama ilk taktığı yer alttan beyaz astrana kadar deşmiş çizik hafifleyere tamponun bombe yerinde bitiyor.işte ne yaparsın onu demek istemiştim Gülüş


Ne adi insanlar var ya. Neyse ondan geçmiş olsun. Diğer sorunlarınıda büyük ölçüde halletmene sevindim. İnş. başka bu tür sorunv sıkıntılar yaşamazsın, keyifli focuslanmalar.




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
onurpervan
Ambiante
Ambiante
Mesaj Sayısı : 64
Nerden : ankara
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 02/10/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU C.tesi 19 Mart - 20:38

Benim konuyla ilgili son durumu aktarayım..Çok şükür yağlanma olayı gerekli ekipmanların değişmesi ile geçti.Daha önce neleri değiştirdiğimi yazmıştım araç şuan 6500 km'ye geldi..Ancak ses soğuk havalarda motor ısınana kadar gelmekte havalar ısınalı pekte duymayaya başladım..Araştırmalarım sonucuda ya manifold contası yada egoz spiralinden geldiğini düşünüyorum ilk bakımda bakımı yaptırmadan bunlarında kontro edilmesini isteyeceğim.Araca herhangi olumsuz bir zararı yok ama yağlama sorunundan kurtulalı tekrar aracı kurcalatıp başıma iş almak istemiyorum Gülüş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YSF
Moderatör
Moderatör
Mesaj Sayısı : 5163
Nerden : Kayseri
Yaş : 36
Kayıt tarihi : 24/04/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Ptsi 21 Mart - 8:27

En baştada manifold contasından olabilir bi kontrol ettir demiştim. Accentimdede benzer bi sorun olmuştu ses dışında bi sıkıntısı olmuyordu conta değişince ses kesilmişti. Umarım senin sorununda çözülür bir an evvel.




Yaşamak bir dağa tırmanmak gibidir. Tırmandıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır ama görüş açınız genişler..!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
onurpervan
Ambiante
Ambiante
Mesaj Sayısı : 64
Nerden : ankara
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 02/10/10

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Ptsi 21 Mart - 16:57

YSF demiş ki:
En baştada manifold contasından olabilir bi kontrol ettir demiştim. Accentimdede benzer bi sorun olmuştu ses dışında bi sıkıntısı olmuyordu conta değişince ses kesilmişti. Umarım senin sorununda çözülür bir an evvel.

inşallah yusuf..Ben servise manifold contasını söyledim ama yok ondan olmaz dediler o zaman..Yani bişi diyemiyorsun servis işte işine gelmeyince KK

Ama bakımdan önce sıkıştırcam adamları bakımı ona göre yaptırcam diycem dur bakalım bi 6000 daha yapalım gideriz servise Gülüş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content

MesajKonu: Geri: TDCİ TURBO SESİ SORUNU Bugün 0:53

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TDCİ TURBO SESİ SORUNU

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
5 sayfadaki 5 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Focus Club Tr :: Focus Garajı :: Focus II-
İstatistikler - Top 10
En Çok Yazan
Yeni Konu / Mesaj
Kullanıcı AdıMesajları
Konu
Tarih
Yazan
uA_Y_C_A
9260 Mesajlar - 29%
YSF
5163 Mesajlar - 16%
esmerce
4642 Mesajlar - 14%
BARAN
3931 Mesajlar - 12%
drmert
2899 Mesajlar - 9%
siyah&beyaz
2446 Mesajlar - 8%
ALPER
1150 Mesajlar - 4%
madmax5
1092 Mesajlar - 3%
Anchowy61
914 Mesajlar - 3%
Samet Özeren
688 Mesajlar - 2%
SATILIK 2009 SONRASI ST ÖN IZGARA
2011 model arabamdan soğudum
Focus II sık karşılaşılan sorunlar
Ford Focus Comfort 2011 hakkında km sorunu.?
Yeni focus Fiyatları Belli Olmaya Başladı...
yeni focuslar izmir limanına girdi..........
focus III 35.000 TL DEN BAŞLIYORMUŞ ...........
Yeni Ford Focus Avrupa (Türkiye) için Son Şeklini Aldı
Focus 2010 Trend
Bende Focuslandım
Perş. 14 Tem. - 8:30
Perş. 30 Haz. - 6:07
Ptsi 20 Haz. - 22:13
Ptsi 6 Haz. - 22:15
Cuma 1 Nis. - 15:54
Cuma 1 Nis. - 15:13
Cuma 1 Nis. - 8:38
Cuma 1 Nis. - 8:26
Cuma 1 Nis. - 8:17
Cuma 1 Nis. - 8:14
kralcuneyt
YSF
aramasorma
cihangfb
blade20
Samet Özeren
madmax5
YSF
YSF
uA_Y_C_A
forum kurmak | Sporlar ve Hobiler | Genel | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Suistimalı göstermek | Bir bloga sahip olmak